Állásajánlat

Hirdető: Anonim 2024. 05. 31. (péntek) Szakmai asszisztens,

Irodavezető

Új, Egyetemi családba tartozó induló cég keres irodavezetőt.

  1. Az ideális jelölt:
  • Legalább 10 év munkatapasztalattal rendelkezik, melybő minimum  3-5 év irodavezetői tapasztalat.
  • Angol nyelven képes társalgásra
  • Terhelhető, talpraesett, határozott, viszont fontos számára a jó munkahelyi légkör kialakítása
  • Munkájára, környezetére igényes

Feladatok

  • Irodaszerek, informatikai eszközök beszerzése és menedzselése,
  • Beszállítókkal való kapcsolattartás: külső partnerekkel való kommunikáció: a beszállítókkal, iroda üzemeltetőkkel és különböző karbantartókkal is.
  • Flottakezelés: elsősorban az autóflotta és a telefonflotta kezelése
  • Beérkező hívások és emailek kezelése, vendégek fogadása
  • Vezetők adminisztratív támogatása: meeting megszervezése, tárgyalók, utazások szervezése
  • Tárgyalók előkészítése: amennyiben fontos esemény kerül megrendezésre az irodában
  • Céges rendezvények és csapatépítők, munkahelyi légkör szervezése
  • Pénzügyi adminisztrációs feladatok: szoros együttműködésben a pénzügyes munkatárssal és a külső könyvelővel
  • Személyzeti ügyintézés: a személyzeti ügyintézés


Elvárások

Szakmai elvárások:

  • Felsőfokú végzettség
  • 10+ tapasztalat adminisztratív vagy asszisztensi munkakörben
  • Rendszerszemlélet
  • Jogosítvány

Személyiségbeli elvárások: 

  • Jó kommunikációs képesség
  • Segítőkészség, Ügyfélorientáltság
  • Precíz
  • Határozott
  • Rugalmas


Egyéb

A cég biztos kiszámítható hátteret nyújt mégis piaci körülmények közötti teremt értéket az Egyetem és a város számára. Elhivatott, lendületes csapatot épít, ahol fontos a jó körülmények között végzett eredményes munka.



Egyéb adatok

Munkavégzés helye:Debrecen
Iskolai végzettség:Főiskola
Elvárt középfokú nyelvismeret:Angol
Elvárt felsőfokú nyelvismeret:
Munkavégzés jellege:Teljes munkaidő
Szükséges tapasztalat:>10 év szakmai tapasztalat